03 lutego

A więc zaczynamy swoją przygodę ;-)

Cześć kochani...!
na początek kilka słów o mnie... Jestem 27 letnią mamą małego Jasia. 
Moja przygoda z gotowaniem rozpoczęła się jakieś hmm...15 lat temu, kiedy to zrobiłam swoje pierwsze naleśniki ;-) i tak z dnia na dzień, z miesiąca na miesiąc - gotujemy obiadki dla małych i dużych. Mój synek ma 10 miesięcy, od kiedy skończył 4 miesiące rozszerzamy jego dietę stopniowo od pojedynczych warzyw do pełnowartościowych dań.

Gotowanie to jedno z moich hobby, któremu poświęcam dużo swojego czasu. Niestety mój urlop macierzyński ogromnymi krokami dobiega końca, a co za tym idzie będę zmuszona wrócić do pracy ;-( 
Ale o was na pewno nie zapomnę, liczę że nawiążemy tu bardzo miłe kontakty z innymi mamami takich małych szkrabów i nie tylko. Łączmy się w pasji do gotowania ;-))))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Życie zaczyna się w kuchni , Blogger