29 maja

Spaghetti razowe z sosem a'la carbonara

Moje ulubione spaghetti jadłam je już milion razy i za każdym razem smakuje inaczej. Podstawa tego spaghetti to dobry, smaczny boczek i świeży czosnek. Ze starego czosnku powstaje taki dziwny, nieprzyjemny smak.
Moja wersja jest banalnie prosta i chyba najbardziej mi przypadła do gustu. Jadłam już połączenia z żółtkami, serkiem topionym, czy innymi zagęszczaczami. Wszystkie takie dodatki zwiększają ilość tłuszczu.

Składniki na 2 porcje:
- 200 gram makarony razowego spaghetti
- 150 ml śmietanki 30 %
- 2 ząbki czosnku
- 2 pól centymetrowe plastry boczku
- sól

Wykonanie:
Gotujemy makaron.  Na patelni podsmażamy drobno posiekany czosnek na oleju z pestek winogron, a na drugiej patelni prażymy pokrojony w paseczki boczek 
Łączymy wszystko razem, zalewamy śmietanką, gotujemy chwilkę. Dodajemy makaron. Mieszamy i gotowe.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Życie zaczyna się w kuchni , Blogger