29 kwietnia

Koktajl truskawkowo-kokosowy

U mnie w domu pierwszym fanem koktajli jest mój kochany 2 latek,od kiedy ma swoją szklaną buteleczkę z kolorową słomką jego miłość wzrosła dwukrotnie ;-)
Lato i świeże owoce tuż tuż więc czyścimy zamrażarkowe zapasy.
Tym razem na pierwszy plan wysunęły się truskawki, ale żeby zaostrzyć ich niepowtarzalny smaczek połączyłam je z mlekiem kokosowym. Tutaj znajdziecie instrukcje jak zrobić domowe mleko kokosowe.


Składniki:
- 200 gram truskawek
- 200 ml mleka kokosowego
- 2 banany

Wykonanie:
Owoce wkładamy do kielicha blendera. Zalewamy 150 mi mleka kokosowego. Blendujemy. Pozostałe mleko lekko podgrzewamy i spieniamy ręcznym spieniaczem do mleka, ja spieniłam parą wodą przy ekspresie, tak jak krowie mleko do kawy.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Życie zaczyna się w kuchni , Blogger