15 czerwca

Kampania testująca Werther’s Original Soft Caramels- PODSUMOWANIE #softcaramels #swiatkarmelu

Dzień dobry,

czas słodkiej kampanii dobiegł końca. 
#softcaramels #swiatkarmelu

Ze swojej strony polecam serdecznie i wszelkiego rodzaju kampanie testujące, które pozwalają na poznanie nowych smaków, produktów i oczywiście polecam cukierki Werther's Original. Sama bardzo lubię karmel, a więc cukierki mi posmakowały. Większość rozdałam bliskim i przede wszystkim dzieciakom – oczywiście były uradowane i nie muszę chyba mówić jak bardzo im smakowały.

Jaka więc była opinia? Werther's Original Soft Caramels to wspaniałe miękkie cukierki o cudownym karmelowym smaku!
Idealnie, po prostu idealne. Kremowe ciągutki, przypominające troszkę krówki. Nie będę ukrywała że pojawiło się kilka osób, którym cukierki smakowały ale skład już niekoniecznie. Ta kampania potwierdziła, że każdy, bez względu na wiek, jedząc Werther's Original poczuje się kimś wyjątkowym :)

Dla mnie osobiście te cukierki miały wiele zasosowań po rozpuszczeniu świetnie sprawdziły się jako polewa do deserów,ciast lub kawy. 
Niżej podsyłam linki do przepisów z wykorzystaniem Werther's Original Soft Caramels.



A czy Wy już próbowaliście nowego karmelowego smaku? Czy w ogóle znacie te cukierki? Próbowaliście kiedyś?

Polecam serwis Rekomenduj.to, dzięki któremu miałam okazję na przetestowanie Werther’s Original Soft Caramels.

1 komentarz:

Copyright © 2016 Życie zaczyna się w kuchni , Blogger