25 września

🍪🍪 Ciasteczka z ziarnami i bakaliami bez mąki 🍪🍪


Dawno dla Was niczego nie napisałam i muszę Wam przyznać, że źle mi było z tego powodu. Dlatego też koniec z wymówkami, że komputer nie działa. Zakasałam rękawy, odpaliłam piekarnik, wyjęłam zapomnianą blende...

Składniki:
350 gram różnych pestek i bakalii (u mnie migdały, pestki słonecznika, orzechy laskowe, rodzynki, żurawina i wiórki kokosowe) 
1 ogromne jajko 
70gram cukru trzcinowego


Przygotowanie:
Jajko z cukrem ucieramy kilka minut aż powstanie kremowa pianka, następnie wsypujemy bakalie. Mieszamy masę łyżką i wykładamy na blachę wyłożona papierem do pieczenia. Z podanej porcji wyjdzie nam ok 20 ciasteczek. Pieczemy w nagrzanym piekarniku do 190 stopni, 15 minut.

#ciasteczka #cookies #bezmaki #bakalie #orzechy #jesien #złotajesień 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Życie zaczyna się w kuchni , Blogger