19 listopada

Kuchnia od Nova - nowe płytki - kampania trnd #OdnowaBezRewolucji #syntilor

Kuchnia to część domu, w której spędzamy bardzo wiele czasu. To właśnie w niej toczy się najczęściej życie rodzinne, ale przede wszystkim blogowe. Jest ona dla mnie wyjątkowym miejscem, nawet nie wiecie jak bardzo nie mogę się doczekać generalnego remontu.
Mój blog jest typowo kulinarny, relacja z testowania fabny wiąże się z nim pośrednio, dlatego postanowiłam opublikować ten post właśnie tutaj.




Te kolorowe płytki zostały dołożone na ścianę, są różnych
wymiarów ponieważ chciałam wykorzystać płytki
zalegające w piwnicy po poprzednich właścicielach domu.
Jeszcze bez figi.



przed malowaniem ale po położeniu fugi


















Ty też nie możesz już patrzeć na swoją kuchnię? A gdyby wystarczyło kilka godzin, aby ją zamienić w spersonalizowane i nowoczesne pomieszczenie? Więcej możesz poczytać tutaj (klik)

Moja kuchnia ma jeden największy minus, jest długa, wąska i ma jedno małe okno ;( a to oznacza, że jest bardzo ciemna.
Poza tym, że jest ciemna to w kuchni, jak widać królował bursztynowy brąz, modny przed 15 laty. Dlatego postanowiłam ją rozjaśnić malując płytki na biało. Za kilka dni na przeciwnej ścianie będę kładła też tapetę w białym kolorze.


Płytki na ścianie pomalowałam na biało razem z fugami.
Produkt jest od razu gotowy do użycia. Najpierw pędzlem malowałam fugi, następnie farbę na płytki, nakładałam za pomocą wałka dedykowanego do gęstych farb. Po trzech warstwach farby, pokryły się znakomicie.



Uwielbiam spędzać czas w mojej kuchni, w której mogę sama lub wspólnie z Jasiem przygotowywać obiady czy ciasteczka.

Efekty oceńcie sami. Ja jestem bardzo zadowolona z efektu. Kuchnia odnowiona w 1 dzień, przez jedna osobę czyli mnie z dwójką dzieci w domu. Więc oznacza to, że do takich "remontów" Kuchnia OdNowa jest idealna.

1 komentarz:

  1. To jest to czego moja kuchnia na gwałt akurat potrzebuje! Nowych płytek na razie nie położę, bo koszta, bo za duży remont. Ale taką farbą machnęłabym je szybko. I od razu jaki efekt! Super patent.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Życie zaczyna się w kuchni , Blogger