25 stycznia

Lekkie placuszki ryżowe

Szukacie pomysłu na słodkie śniadanie lub podwieczorek? Bardzo proszę podsyłam przepis na lekkie placuszki z mąki ryżowej, ale tak naprawdę możecie użyć do niej kokosowe, jaglanej a nawet pszennej. Moje placuszki powstały z pewnej potrzeby dlatego została do nich dodana odzywka białkowa, ale jeśli nie macie dostępnej możecie pominąć ten składnik.

Składniki:
2 łyżki odżywki białkowej
3 łyżki mąki ryżowej
1 jajko
50 ml mleka
50 ml wody
1 łyżka cukru
3 łyżki oleju


Przygotowanie:
Do miski wlewamy mleko, wodę i olej, następnie dodajemy jajko i mieszamy rózgą. 
Dodajemy odżywkę białkową, cukier oraz mąkę, mieszamy dokładnie.
Smażymy na patelni bez użycia tłuszczu.


15 komentarzy:

  1. Ależ cudnie wyglądają :) Perfekcyjne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne!
    Zjadłabym całą porcję...

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za pomysł na pyszny podwieczorek :) na pewno dzisiaj zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiamy takie placki, omlety czy naleśniki z odżywką białkową, bo można zaszaleć ze smakami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe! Cudne, pyszne! Zapisuję!

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie śniadanie to ja rozumiem ����Zamawiam porcje ��

    OdpowiedzUsuń
  7. super pomysł do popołudniowej herbatki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z reguły nie jadam śniadań,ale dla takich placków mogę zrobić wyjątek!

    OdpowiedzUsuń
  9. U nas placuszki królują w każde weekendowe śniadanie, na pewno wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądają bardzo puszyście :) Pyszne śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie przepisy :) A z malinami zjadłabym bardzo chętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie puchate! Wyglądają super i są takie proste. Mniam 😃

    OdpowiedzUsuń
  13. Wróciłam z pracy jest godzina 22 a tu u Ciebie takie pyszności. Jestem fanem placków :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak one bosko się prezentują! Mignęły mi już gdzieś wcześniej i miałam pisać, że przepiękne <3 Myślisz, że wyjdą jak zamienię jajko na jakiś zamiennik?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Życie zaczyna się w kuchni , Blogger