21 stycznia

Sałatka z tortelini

Przygotowanie, jak i smakowanie sałatki z tortellini to był mój debiut. Pierwszy ale nie ostatni. Słyszałam o niej wiele pozytywnych słów, więc postanowiłam się skusić, wyszła naprawdę bardzo smaczna.
Szynka i tortellini z serem, świetnie sie komponowały w tej sałatce.

Składniki:
1 opakowanie tortellini, wybrałam z serem
2 ogórki kiszone pokrojone w kostkę
1 jajko ugotowane na twardo
200 gram szynki, ja wybrałam swojską wędzoną
20 dag żółtego sera
1 czerwona papryka,
majonez
sól, pieprz



Przygotowanie:
Tortellini gotujemy zgodnie z przepisem na opakowaniu. Odcedzamy, przekładamy do miski.
Pozostałe składniki kroimy w kostkę, dodajemy do tortellini. Lekko mieszamy. Następnie dodajemy sól, pieprz, 3 łyżki majonezu, lub więcej jeśli lubicie bardziej mokre sałatki, mieszamy ponownie, tym razem dokładnie.


2 komentarze:

  1. Jadłyśmy kiedyś takie kupne tortellini i nam nie smakowało ale może w sałatce smakuje lepiej :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Życie zaczyna się w kuchni , Blogger