06 października

Kampania Jogobella - relacja z testowania #porcjaradosci!

Świetna kampania – biorę w niej udział. Rodzina i znajomi również są bardzo zadowoleni! Moim faworytem jest Jogobella Breakfast o smaku truskawkowym, delikatny jogurt z chrupiącym musli.

Smaki jogurtów oceniam na 6! w skali 1 do 5 ;-) Jogobella to prawdziwa #porcjaradosci!


W projekcie udział brały jogurty tj:
Jogobella 8 Zbóż (owies, orkisz, żyto, jęczmień, pszenicę, ryż, proso i grykę) w 6 wersjach smakowych:
- Śliwka
- Wiśnia
- Jagoda
- Truskawka
- Brzoskwinia
- Ananas-Banan


Jogobella Musli (połączenie pysznego jogurtu z ekstra dużymi kawałkami owoców oraz musli) w 4 wersjach smakowych:

- Malina-Ananas
- Jabłko-Gruszka
- Figa-Winogrona
- Truskawka-Banan

Jogobella Breakfast (połączenie pysznego jogurtu z chrupiącymi dodatkami) w 3 wersjach smakowych:
- Choco Crunchy
- Tropical Musli
- Nuts Musli 



Tak wiele wariantów smakowych bardzo mi odpowiada, bo mogę wybrać to, na co akurat mam ochotę.

Tymi pysznymi jogurcikami poczęstowałam swoich znajomych z pracy i nie tylko. padło wiele pozytywnych opinii...
" Lubię jogurty a Jogobella spełnia moje oczekiwania, przede wszystkim dlatego że posiada różnorodne smaki i rodzaje. Moim ulubionym okazał się Musli winogrono i figa"

"Jogurty są bardzo smaczne, nie za słodkie, mają dużo dodatków i są w kilku wariantach smakowych, udało mi się spróbować dwa rodzaje 8 zbóż, brzoskwinię oraz 8 zbóż jagodowy, który był strzałem w 10!"
A więc pierwsze testy już za nami... i można powiedzieć, że wyszły mega pozytywnie :-) 




Dodając jeszcze coś od siebie napiszę: Jogurty uwielbia cała moja rodzina i nikogo nie powinno to dziwić, ponieważ w każdym z nich znajdziemy delikatny, mega smaczny jogurt, duże kawałki owoców, chrupiące i pożywne zboża oraz musli. Zresztą Jogobella zawsze była naszym ulubieńcem wśród jogurtów ponieważ mój synek od dawna się nimi zajada. Teraz najbardziej przypasował mu Breakfast ale bez dodatków, sam jogurt z owocami.

Uważam też, że Jogobella 8 zbóż lub Musli to idealny posiłek na II śniadanie lub podwieczorek, gdyż jest to najlepsza, zdrowa i pożywna przekąska :-) 





1 komentarz:

  1. Zdrowe odżywianie staje się coraz popularniejsze. Rośnie liczba osób, które chcą odżywiać się prawidłowo. Zdrowe żywienie odgrywa kluczową rolę w utrzymaniu zdrowia, a tym samym determinuje długość życia. W mojej rodzinie jest dwa punkty, związane z odżywianiem - smacznie i zdrowo!Dla tego kiedy zobaczyła rekrutacje do projektu TRND Jogobella Breakfast, Jogobella 8 Zbóż, Jogobella Musli; zgłosiłam się, tak jak producent obiecuje wysoka jakość i zdrowotne właściwości produktu. Polowa projektu już za mną, czas Wam, moje drogie, zobaczyć moja opinia. Jak zawsze zwrócę uwaga na jakość, cena i smak produktów które udało mi się przetestować. Jakosc. Uważam że wszystkie trzy rodzaje jogurtów 100% wysokiej jakości tak jak one powstają z wysokiej jakości mleka, posiadają żywe kultury bakterii, z małą ilościom cukru ( porównania do innych jogurtów tego typu), zawierają extra duże kawałki owoców oraz wspaniale dodatki: owies, orkisz,żyto, jęczmień itp., kremowe. Z wysoką wartościom energetyczna. Opakowanie ładnie się prezentuje. Jogebella breakfast z jagodami i jogobella breakfast z bananami, wzbogacone są dodatkowo kawałkami czekolady co dodatkowo ulepszają ich smak. Uważam że to dobry pomysł na wczesne śniadanie, przed wyjściem do pracy lub zaraz po przyjściu do niej. Doskonały jako przekąska czy lekka kolacja. Zdecydowanie jakość na plus! Cena.Cena około 1,99 zł./125g. za Jogobella Breakfast , trochę taniej Jogobella Musli, za ten jogurt, w Kauflandzie, zapłacimy 1,58 zł./150g, za Jogobella 8 Zbóż oddamy 2,19 zł./200g. Powiedziała bym że to nie jest dużo za pyszny i wzbogacony posiłek. Za produkty wyższej jakości płacimy więcej, dla tego pozwolę sobie postawić plus i za cenę. Smak. Mi, szczerze, bardzo smakuje. Wszystkie smaki bardzo dobre, wręcz wyśmienite. Jogobella Breakfast, Jogobella 8 Zbóż, Jogobella Musli majom inny smak porównując do tradycyjnych jogurtów. Jogobella ma różne pyszne smaki, jest nie za słodkie i posiada pyszne i zdrowe dodatki. Przyzwoicie gęste jogurty z odpowiednią ilością owoców. Smak na plus. Jak dla mnie jogurty Jogobelli są najlepsze na rynku. Duże kawałki owoców, dobry smak i co najważniejsze dopasowanie smaków do sezonu. #porcjaradosci

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Życie zaczyna się w kuchni , Blogger