03 kwietnia

Kampanię Monte Plus z trnd czas zacząć:)

Dzień dobry, jak pewnie zauważyliście już na moim fanpagu dostałam się do kampanii trnd Monte Plus, kilkanaście dni temu otrzymałam przesyłkę z przewodnikiem do projektu, książką do badania opinii, list oraz 2 magnesami na lodówkę dedykowane liście zakupów:)


Będąc ambasadorką w projekcie Monte Plus mam za zadanie przede wszystkim osobiście wypróbować produkt ale druga połowa jest dla moich zaprzyjaźnionych testerów, moja rodzina i znajomi z pewnością będą zadowoleni. Następnie muszę wypełnić ankiety dostępne w profilu Trnd oraz wypełniać raporty z przeprowadzonych rozmów na temat deserów Monte Plus.

W projekcie udział brały 2 desery tj:
Monte Plus Chocolate-Sauce oraz Monte Plus Carmel-Sauce

A teraz przedstawiam wam moje zakupy, paczkę powitalną.


Pierwszym testerem był Jaś! Po prostu inaczej się nie dało! Po zjedzeniu powiedział że cacy ;)


Kubeczki jogurtowe z pysznym mlecznym i orzechowym kremem z dodatkowa porcją sosu karmelowego oraz czekoladowego. Słodkie i rozpływające się w ustach. Doskonałe na przekąskę lub deser dla dzieciaków.

2 komentarze:

  1. Ja również biorę udział w projekcie TRND, jednak mam problem z zakupem. Obeszłam wszystkie duże sklepy w okolicy i Monte Plus spotkałam tylko w jednym z nich. Co do opinii, to oczywiście jak zawsze deserki Monte są pyszne, ten sos jest bardzo smaczny, jednak ja wolę klasyczną wersję tej przekąski, ponieważ ta jest dla mnie za słodka. Ranna28

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję możliwości wzięcia udziału w testowaniu i witam współ-testującego :). Moje wrażenia są bardzo pozytywne. Uwielbiam karmel, smak ma wyśmienity. Fajnie, że powstała alternatywa w postaci wersji z dodatkową czekoladą. Czekolada przedłuża intensywność brązowej warstwy pod puszystą kołderką warstwy białej. Smak nie do podrobienia!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Życie zaczyna się w kuchni , Blogger