17 czerwca

Lody malinowe

Na taką pogodę czyli skwar 32 stopniowy tylko zimne napoje i desery. Wiec u mnie propozycja deseru, a mianowicie lodów. Dla fanów malinowych fantazji mam lody - lody malinowe.
Bez jajek, na bazie śmietanki z niewielką ilością cukru. Ktoś chętny?
Przepis dodaję do akcji błyskawiczne piątki na facebooku.

Składniki:
maliny, u mnie około 300 ml już zmiksowanego musu malinowego
śmietanka około 100-150 ml
cukier 2 łyżki, ale ilość zależy od waszych upodobań

Przygotowanie:
Jak w przypadku prawie wszystkich lodów, wszystkie składniki miksujemy na gładki krem/ płyn i mrozimy. Moje lody mroziły się całą noc. Przed podaniem wyjęłam je z zamrażalnika na około 20 minut, alby lepiej było wyjąc z pojemniczka. Formujemy całki w pucharek i gotowe... Smacznego !!!


6 komentarzy:

  1. Ale wspaniałe :-) zjadłabym z chęcią :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marzenko, roni sie je bardzo szybko więc nie zastanawiaj się;)

      Usuń
  2. Ale bym zjadła! I to nie tylko w Błyskawiczny Piętek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja robię tak samo lody truskawkowe. Są łatwe, szybkie. Idealne na Błyskawiczny Piątek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. własnie ostatnio robiłam truskawkowe, w trochę inny sposób ale też w mire szybki i tak samo pyszny;)

      Usuń

Copyright © 2016 Życie zaczyna się w kuchni , Blogger