19 czerwca

Naleśniki z truskawkowym serem twarogowym

Przepis na naleśniki to jak zawsze u mnie klasyka, podobnie jak z biszkoptem. Po co ulepszać coś co jest idealne, a jest. Za to truskawkowy ser twarogowy to bomba truskawkowa. Pychota!!! Potrzebujemy 4 składniki i mamy nadzienie do wszystkiego. Ser, truskawki, jogurt naturalny i cukier waniliowy.  Przepis na serowo truskawkowe nadzienie dodaję do akcji Truskawkowo Mi ;)

Składniki:
6 - 8 łyżek mąki pszennej, najlepsza z najlepszych to Pszenna typ 500 Ekologiczna z Młyn Kopytowa
200 ml mleka
1 jajko
1 łyżka cukru

Wykonanie:
Wszystkie składniki wkładamy do kielicha miksera i miksujemy.
Jeśli ciasto wychodzi za gęste dolewamy mleka, jeśli za rzadkie posypujemy mąką pszenną.
Smażymy na złoty kolor. Z podanej porcji wychodzi 5 naleśników. Ja zazwyczaj swoje smażę dość cienkie na patelni do naleśników.


Składniki na nadzienie serowo truskawkowe:
150 ml oczyszczonych, zblendowanych truskawek
100 ml jogurty naturalnego
200 gram białego twarogu
duże opakowanie cukru waniliowego
do ozdoby i smaku zostawiamy kilka truskawek

Przygotowanie:
Podobnie jak w przypadku naleśników, wszystkie składniki do blendera, blendujemy i nadzienie gotowe ;)

PS.Rozświetlenie zdjęcia spowodowało, że krem stracił swój różowy kolor ;(



21 komentarzy:

  1. Ależ mi narobiłaś ochoty na takie naleśniczki, pycha :-) Dzięki za wspólne truskawkowe pyszności :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale bym zjadła!!! Mmmhhhmmm, oychota :) Dzięki za wspólne truskawkowe kucharzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pyszności :) Planowałam takie na śniadanie, ale jakoś nie wyszło, jednak teraz muszę się zmobilizować :) Dziękuję za truskawkowy weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Robiłam w piątek takie naleśniki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super deser i na czasie. Dziękuję za wspólną zabawę

    OdpowiedzUsuń
  6. Super deser i na czasie. Dziękuję za wspólną zabawę

    OdpowiedzUsuń
  7. NALESNIKI UWIELBIAM,dziękuje za wspólne wypiekanie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mniam zjadłabym :-) dziękuje za wspólne słodkości :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mniam..ja też zjadłabym..dzięki za wspólne pichcenie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Życie zaczyna się w kuchni , Blogger